Dag 6. Alla hästar i stallet

Just nu är ju hästarna hos Olivia. Och i det andra stallet är det as många hästar x) så jag skriver dom hästarna somn är hos Olivia då:)


Luciana

Ägare: Jag
Ras: Shetlandsponny
Färg: Fux
Busig/Lugn: Busig x)
Kön: Sto
Ålder: 8

Damona

Ägare: Jag
Ras: Russ(?) c-ponny (?)
Färg: Brun
Busig/Lugn:beror på vad man gör / vad man är
Kön: Sto
Ålder: 8

Medulla

Ägare: Katrin
Ras: Gotlandsruss
Färg: Brun
Busig/Lugn: Lugn
Kön:Sto
Ålder:19 (?)

Viktor

Ägare: Olivia
Ras: Shetlandsponny
Färg: Fux
Busig/Lugn: Lugn(?)
Kön: Hingst/valack
Ålder:?

Gosan

Ägare: Olivia (?) (eller så hyr hon henne)
Ras: Shetlandsponny
Färg: Brun
Busig/Lugn: vet ej
Kön: Sto
Ålder:?

Fiddelie

Ägare: Olivia (?) (eller så hyr hon henne)
Ras: Shetlandsponny
Färg: Brun
Busig/Lugn: ?
Kön:Sto(?) haha
Ålder:?


Dom jag kan komma på x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0