Awwe!

Hittade några gammla bilder på mig och Luciana <3






Awwe! Gumman du fattar inte hur mycket jag älskar dig.
Gumman för mig är du ingen häst du är min bästa vänn<3
Gumman du är solen i mina ögon, din vackerhet gör mig bländad.
Gumman din mule, din man, din päls mot min hand, förstår du den kännslan?
Gumman ingen ingen ingen annan kan förstå att när du försvinner som alla måste göra någon gång... så vet jag inte hur jag ska klara mig.
Gumman när du försvinner för alla andra kommer du inte försvinna för mig, för mig finns du kvar inne i mig ! Jag kommer ha bilder på dig över allt på väggarna!
Gumman förstår du hur mycke jag värkligen älskar dig?

Kommentarer
Postat av: Fanny & Evelina

Guud så söt ponny ;D.

2011-11-21 @ 18:05:37
URL: http://ponniflickorna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0